زیمنس

کلید مینیاتوری زیمنس

کلید مینیاتوری زیمنس

کلید مینیاتوری زیمنس

کلید مینیاتوری (MCB) نام رایج این دستگاه است. کلیدهای مینیاتوری زیمنس را می‌توان برای حفاظت از اضافه بار (حفاظت حرارتی)، حفاظت از اتصال کوتاه (محافظت مغناطیسی) و قطع و وصل سریع استفاده کرد. همچنین مدار پایین دستی با کاربری آسان و قسمت‌های مختلف مدار را از یکدیگر جدا می‌کند (عیب یابی سریع‌تر و آسان تر). فروش فیوز مینیاتوری زیمنس همواره یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای رفع نیاز مصرف‌کننده بوده است.

تیپ های مختلف کلید مینیاتوری زیمنس:

کلید مینیاتوری زیمنس نوع B: مناسب برای کاربردهای روشنایی، با جریان قطع 3-5 برابر جریان نامی کلید مینیاتوری و زمان قطع سریع‌تر از کلید مینیاتوری نوع C و نوع D. کلید مینیاتوری نوع C: مناسب برای کاربردهای موتور، جریان قطع 5 تا 10 برابر جریان نامی کلید مینیاتوری است و زمان قطع بیشتر از کلید مینیاتوری نوع B است. کلید مینیاتوری زیمنس نوع D: مناسب برای استفاده با ترانسفورماتورها و شیرهای سلونوئید. جریان قطع 10 تا 20 برابر جریان نامی کلید مینیاتوری و قطع ارتباط بیشتر از کلید مینیاتوری نوع C است.

کلیدهای مینیاتوری زیمنس با پل‌های مختلف امکان استفاده از فیوزهای مینیاتوری زیمنس را در کاربردهای مختلف می‌دهند:

  • 1 پل
  • 1 پل + نول
  • 2 پل
  • 3 پل
  • 3 پل + نول
  • 4 پل

توجه داشته باشید که اگر کلید مینیاتوری از مدار جدا شده باشد، ممکن است نیاز به قطع شبکه نول باشد زیرا مدار پایین دست کاملا ایزوله شده است. در این صورت می‌توانید از یک سری کلید 2 پل مینیاتوری استفاده کنید. روش دیگر، یک پل + نول (N + 1) و سه پل یا سه پل + نول (N + 3) شبکه نول را در مدار پایین دست کلید مینیاتوری قطع می‌کنند. زیمنس انواع کلیدهای مینیاتوری را برای قطع و وصل مجدد نول‌های شبکه را ارائه می‌دهد که به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد در صورت نیاز از این کلیدهای مینیاتوری استفاده کنند. توجه داشته باشید که کلیدهای مینیاتوری N + 1 پل زیمنس، روی پل N + 3 و پل N فاقد حفاظت اضافه بار و اتصال کوتاه هستند و فقط می‌توانند به عنوان کلید روشن / خاموش مدار استفاده شوند.

مدل های مختلف کلید مینیاتوری زیمنس:

  • 5SL
  • 5SY
  • 5SP
  • 5SJ

کلید مینیاتوری زیمنس سری 5SL:

فیوزهای مینیاتوری زیمنس سری 5SL برای تمامی کاربردها مناسب هستند و محدوده فعلی کلیدهای مینیاتوری این سری از 0.3 آمپر تا 63 آمپر می‌باشد. این کلید مینیاتوری دارای سه نوع B، C و D مناسب برای ترانسفورماتور، موتور الکتریکی و کاربردهای روشنایی می‌باشد. این کلید مینیاتوری دارای سه سطح برق قطع است: 4500 آمپر، 6000 آمپر و 10000 آمپر، که به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد تا کلید مینیاتوری قطع برق مناسب را برای کاربرد خود انتخاب کنند. توجه داشته باشید که این سری از فیوزهای مینیاتوری زیمنس پرکاربردترین و محبوب‌ترین سری کلیدهای مینیاتوری زیمنس می‌باشند.

کلید مینیاتوری زیمنس سری 5SY:

فیوز مینیاتوری سری 5SY زیمنس برای مصارف صنعتی مناسب است و دارای سطوح توان قطع متفاوت است. محدوده جریان این سری از کلیدهای مینیاتوری از 0.3 آمپر تا 125 آمپر است و کلیدهای مینیاتوری دارای سه نوع D، B و C مناسب برای کاربردهایی مانند موتورهای الکتریکی، روشنایی و ترانسفورماتور می‌باشند. این کلید مینیاتوری دارای چهار سطح برق قطع است: 6000 آمپر، 10000 آمپر، 15000 آمپر و 25000 آمپر و به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا کلید مینیاتوری قطع برق مناسب را برای کاربرد خود انتخاب کنند.

کلید مینیاتوری زیمنس سری 5SP:

کلیدهای مینیاتوری زیمنس سری 5SP برای کاربردهای مختلف مناسب هستند و محدوده جریان کلیدهای مینیاتوری این سری از 80 آمپر تا 125 آمپر می‌باشد. این کلید مینیاتوری در سه نوع B، C و D مناسب برای کاربردهایی مانند ترانسفورماتور، موتور الکتریکی و روشنایی با سطح قطع برق 10000 آمپر عرضه می‌شود.

کلید مینیاتوری زیمنس سری 5SJ:

کلیدهای مینیاتوری زیمنس سری 5SJ برای کاربردهای ساختمانی مناسب هستند و رنج جریان این سری کلید مینیاتوری 10 تا 20 آمپر می‌باشد. این کلید مینیاتوری دارای سه نوع C، D و B مناسب برای کاربردهایی مانند ترانسفورماتور، موتور الکتریکی و روشنایی می‌باشد و همچنین یک سطح قطع برق 6000 آمپر را پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این سری فیوز مینیاتوری زیمنس کشسانی ترمینال‌ها، کارکرد آسان است و از این ویژگی کلید‌های مینیاتوری سری 5SJ می‌توان به طور موثر در منزل استفاده کرد.

تجهیزات جانبی کلید مینیاتوری زیمنس:

کلیدهای مینیاتوری زیمنس شامل تجهیزات جانبی مانند کنتاکت کمکی، رله شنت، رله ولتاژ پایین و … است که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فیوزهای مینیاتوری زیمنس می‌باشد.

کنتاکت کمکی کلید مینیاتوری زیمنس:

در عمل، هنگام قطع و وصل یک کلید مینیاتوری، ممکن است بخواهید از یک یا چند سیگنال در مدار خود استفاده کنید که برای اتصال و وضعیت کلید مینیاتوری مناسب است. بنابراین، زیمنس با ارائه تیغه های کمکی به عنوان لوازم جانبی کلیدهای مینیاتوری، این قابلیت را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. کنتاکت های کمکی فیوز مینیاتوری زیمنس با مدل های 5SL، 5SY، 5SP و کلیدهای محافظ زیمنس قابل استفاده است. این وسیله در سمت راست کلید مینیاتوری نصب شده و در دو مدل با کلید تست عملکرد و بدون کلید موجود می باشد. انواع تیغه های کمکی فیوز مینیاتوری زیمنس عبارتند از: 1 تیغه باز + 1 تیغه بسته، 2 تیغه باز، 2 تیغه بسته.

کنتاکت سیگنال خطا کلید مینیاتوری زیمنس:

در واقع، اگر می‌خواهید کلید مینیاتوری را خاموش کنید، ممکن است بخواهید به تناسب حرکت کلید مینیاتوری به مدار سیگنال دهید و از آن در مدار استفاده کنید. بنابراین، شرکت زیمنس این ویژگی را با ارائه کنتاکت‌های سیگنال خطا به عنوان لوازم جانبی کلید مینیاتوری فراهم می‌کند و به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز از کنتاکت‌های سیگنال خطای کلید مینیاتوری زیمنس استفاده کنند.

سیگنال خطا کلید مینیاتوری زیمنس بر روی مدل‌های 5SL، 5SY، 5SP و کلیدهای حفاظتی زیمنس قابل استفاده است. این دستگاه در سمت راست کلید مینیاتوری نصب شده و در دو مدل با کلید تست عملکرد و بدون کلید موجود می‌باشد. انواع مختلف تیغه‌های کمکی سیگنال خطای تماس فیوز مینیاتوری زیمنس عبارتند از 1 تیغه باز + 1 تیغه بسته، 2 تیغه باز و 2 تیغه بسته.

رله under voltage کلید مینیاتوری زیمنس:

اگر افت ولتاژ در مدار پایین دست یک کلید مینیاتوری رخ دهد و بسیار حساس باشد و باعث آسیب یا خرابی تجهیزات پایین دست شود، در صورتی که افت ولتاژ کمتر از 70 درصد ولتاژ باشد می‌توان از رله under voltage مینیاتوری زیمنس استفاده کرد. به این ترتیب زیمنس با ارائه رله‌های فشار ضعیف به عنوان لوازم جانبی کلیدهای مینیاتوری، استفاده از رله‌های فشار ضعیف فیوز مینیاتوری زیمنس را در صورت نیاز برای مصرف کنندگان امکان‌پذیر کرده است.

ولتاژ پایین کلیدهای مینیاتوری زیمنس بر روی مدل‌های 5SL4، 5SY، 5SP و کلیدهای حفاظتی زیمنس قابل استفاده است. این تجهیز در سمت راست کلید مینیاتوری نصب شده و در دو مدل با کنتاکت کمکی و بدون کنتاکت موجود می‌باشد و دارای سه سطح ولتاژ 220 ولت متناوب، 110 ولت متناوب و 24 ولت DC می‌باشد. رله‌های under voltage برای کلیدهای مینیاتوری 5SY60 و 5SL6 مناسب نیستند.

رله شنت کلید مینیاتوری زیمنس:

برای برخی مدارها، ممکن است لازم باشد کلید مینیاتوری را از راه دور از کنترلر جدا کنید. در این حالت می‌توانید از رله شنت برای تغذیه بر روی رله شنت استفاده کنید و کلید مینیاتوری را جدا کنید. زیمنس رله‌های شنت را برای کلیدهای مینیاتوری ارائه می‌دهد و مصرف کنندگان می‌توانند در صورت نیاز از رله‌های شنت کلید مینیاتوری زیمنس استفاده کنند. رله‌های شنت فیوز مینیاتوری زیمنس را می‌توان با مدل‌های 5SL4، 5SY، 5SP و کلیدهای حفاظتی زیمنس استفاده کرد. این وسیله در سمت راست کلید مینیاتوری نصب شده و در دو مدل با کنتاکت کمکی و بدون کنتاکت موجود می‌باشد و دارای دو سطح ولتاژ 415-110 ولت متناوب و 48-24 ولت AC/DC می‌باشد. رله‌های شنت برای کلیدهای مینیاتوری 5SY60 و 5SL6 مناسب نیستند.

ریموت کنترل کلید مینیاتوری زیمنس:

ریموت از راه دور فیوز مینیاتوری زیمنس به شما این امکان را می‌دهد که کلید مینیاتوری را از راه دور کنترل کنید و کلید مینیاتوری کنترل از راه دور را از روی صفحه نمایش فعال یا غیرفعال کنید. زیمنس یک کنترل از راه دور برای کلید مینیاتوری ارائه می‌دهد که به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز از کنترل از راه دور کلید مینیاتوری زیمنس استفاده کنند. کنترل فیوز مینیاتوری زیمنس برای مدل‌های 5SY و 5SP موجود است. این تجهیز در سمت راست کلید مینیاتوری قرار دارد و دارای سطح ولتاژ 220 VAC می‌باشد. ریموت کنترل برای کلیدهای مینیاتوری برای کلیدهای 5SL6 و 5SL3 مناسب نیستند.

قیمت کلید مینیاتوری زیمنس در ولتابین (نمایندگی زیمنس)

قیمت فیوز مینیاتوری زیمنس با توجه به هدف زیمنس مبنی بر افزایش فروش فیوز مینیاتوری زیمنس و به صرفه نمودن هر چه بیشتر تجهیزات low voltage دارای محدوده قیمتی مناسبی می‌باشد. گروه فناوری و مهندسی ما به عنوان نمایندگی زیمنس، نماینده فروش و خدمات تجهیزات زیمنس می‌باشد، لذا جهت رفاه حال مصرف کنندگان و صنعتگران محترم نسبت به انتخاب تجهیزات اتوماسیون زیمنس و تجهیزات فشار ضعیف زیمنس اقدام به طبقه بندی کلیه تجهیزات کرده‌ایم. با استفاده از فیلترهای موجود در هر صفحه برای مشاهده دسته بندی‌ها می‌توانید به راحتی به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *