لوگو اشنایدر

دلایل استفاده از لوگو اشنایدر

استفاده از لوگو اشنایدر یا هر لوگوی دیگری دلایل زیادی دارد. لوگو شامل نشانه‌ ای گرافیکی می‌ باشد که به‌ صورت یک نوشتار، سمبل یا علامت و یا حتی ترکیبی از این موارد طراحی می‌ شود. لوگو از اهمیت به سزایی برخوردار است و مزایای زیادی برای صاحبان شرکت‌ های مختلف دارد. برخی از این مزایا عبارت‌ اند از:

• استفاده به وسیله مراکز و نهادهای مختلف

لوگوها برای شرکت‌ های صنعتی، تولیدی، تجاری و حتی کسب‌ و کارهای جزئی و کوچک مورد استفاده قرار می‌ گیرند تا بتوانند محصول، خدمات و اهداف خودشان را به مصرف‌ کنندگان معرفی کنند. مانند لوگو اشنایدر. این نشانه‌ های گرافیکی به‌ علت بصری بودن و با بهره‌ گیری از خلاقیت‌ ها در ذهن مخاطبان ماندگار خواهند بود.
لوگوها معمولاً ترکیبی از نمادها، نشانه‌ ها و حروف هستند و مشخصه برندهای آن می‌ باشد که طراحی آن‌ ها و منحصر به‌ فرد بودن شان اهمیت ویژه‌ ای در معرفی یک برند معتبر برای مصرف‌ کنندگان و مخاطبان دارد.
در اکثریت موارد وقتی نام یک برند معتبر شنیده می‌ شود، اولین چیزی که به ذهن مخاطب می‌ رسد تصویر لوگوی آن است. مثلاً نایک، اپل یا لوگو اشنایدر. لوگوها به‌ عنوان برند و علامت تجاری، آرم و هویت سازمان شناخته می‌ شوند. مانند لوگو اشنایدر که معرف شرکت اشنایدر الکتریک می‌ باشد و برگرفته از حرف اول کلمه اشنایدر است.


• معرفی بهتر هدف مورد نظر

با استفاده از یک لوگو با طراحی زیبا، منحصر به فرد و خلاق، می‌ توان یک محصول یا شرکت یا هر نوع کسب‌ و کار و فعالیت دیگری را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان معرفی کرد. به‌ طوری‌ که نام آن مکان تا مدت‌ ها در ذهن مخاطب نقش می‌ بندد و باعث شهرت آن می‌ شود.

 

بیمتال اشنایدر

بیمتال اشنایدر چیست؟

بی متال اشنایدر یا رله‌های حفاظتی که به آن‌ها رله اضافه بار دو فلزی، رله حرارتی یا رله می‌گویند، دارای سه تیغه در داخل هستند و برای محافظت از موتور الکتریکی در برابر اضافه بار در یک تابلوی الکتریکی که به صورت سری در مدار قرار می‌گیرد، به هم جوش داده می‌شوند. اساس کار بی‌متال اشنایدر یا رله حرارتی ضریب انبساط طولی است، این باعث می‌شود که عبور جریان اضافه بار دو فلز را گرم کند و موجب اتصال بین کنتاکت‌های 97-98 شود. در این صورت کنتاکتور از مدار جدا شده و با خاموش شدن موتور الکتریکی از سوختگی موتور جلوگیری می‌کند.

چرا بی متال اشنایدر تریپ می‌کند؟

برخی از موتورهای الکتریکی برای راه اندازی به جریان های زیاد و سریع نیاز دارند و به این جریان شروع یا راه اندازی نیز می گویند. جریان راه اندازی معمولاً تا 3 برابر جریان نامی موتور افزایش می یابد. موتورهای رله بی متال اشنایدر برای محافظت از مدارهای موتور بهتر از سایر کلیدهای حفاظتی هستند. بی متال می تواند جریان راه اندازی را بدون قطع شدن تحمل کند و از قطع شدن آن جلوگیری می کند. عواملی که باعث قطع شدن مدار بی متال می شود به شرح زیر است:


● سیم کشی کوتاه
● خرابی موتور
● گرمای بیش از حد موتور
● نقص در رله های بی متال

خرید کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی (MPCB) که برگرفته از واژه قطع‌کننده مدار محافظ موتور، همچنین به عنوان راه‌انداز موتور دستی (MMS) شناخته می‌شود، یکی از کلیدهای قابل قطع زیر بار است. برای روشن و خاموش کردن موتور و محافظت از موتور در برابر اضافه بار و شنت در هنگام راه اندازی و کار استفاده می‌شود. این سوئیچ که در بازار به عنوان کلید حرارتی-مغناطیسی نیز شناخته می‌شود، در هنگام اتصال به طور خودکار عمل می‌کند. کلید حرارتی مدار برق را قطع و دوباره وصل می‌کند.

همچنین می‌توانید لوازم جانبی را برای استفاده در مدار فرمان وصل کنید. در دنیای صنعتی امروز، موتورهای ناهمزمان قفس سنجابی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و بسیار متنوع هستند. این موتورها نیاز به حفاظت دارند. کلیدهای حرارتی اشنایدر به طور کلی بهترین گزینه برای این نوع حفاظت هستند، زیرا علاوه بر مزایای محافظت از انواع موتورها، می‌توان آن‌ها را با بسیاری از لوازم جانبی ادغام کرد.

خرید محافظ جان اشنایدر

محافظ جان به کلیدی گفته می‌ شود که در مواقع حساس مانند به وجود آمدن جریان نشتی، باعث قطع شدن خودکار مدار می‌ شود. به بیانی دیگر، وقتی میزان جریان‌ های ورودی از کلید با جریان‌ های خروجی از آن یکسان نباشد، یعنی حتی در یک بخش بسیار کوچک به‌ جای برگشت جریان هادی به مدار از جای دیگری به منبع برگردد، کلید بلافاصله به آن واکنش نشان می‌ دهد و مدار قطع می‌ شود. این نوع کلیدها انواع مختلفی دارد و به نوع سه‌ فاز و تک‌ فاز تقسیم‌ بندی می‌ شود.

طریقه کار کردن کلید محافظ جان

برای قطع مدار در ساختمان‌ ها می‌ توان از انواع لوازم حفاظتی و کلیدها بهره برد و برای قطع جریان‌ هایی مانند؛ تجهیزات برقی و بدنه هادی لوازم، هادی بیگانه‌ ای که با زمین در تماس مستقیم است و جریانی که از مدار به زمین نشت می‌ کند، استفاده کرد. یعنی اگر هر کدام از موارد یاد شده رخ بدهد، محافظ جان اشنایدر عمل می‌ کند و مدار قطع می‌ شود‌.

سایر محصولات برند اشنایدر
پرفروش ترین محصولات برند اشنایدر